مراکز میزبان بیلبائو بیلبائو لالیگا اسپانیا

مراکز: میزبان بیلبائو بیلبائو لالیگا اسپانیا بتیس آدوریس

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی سفر روحانی به نیویورک هیچ دستاوردی جهت کشور عزیزمان ایران نداشت / زیباکلام

زیبا کلام به یورونیوز گفت که «موفقیت واقعی جهت کشور عزیزمان ایران زمانی اتفاق می افتاد که آقای روحانی می توانست افکار عمومی آمریکا را علیه آقای ترامپ برانگیزد و

سفر روحانی به نیویورک هیچ دستاوردی جهت کشور عزیزمان ایران نداشت / زیباکلام

زیباکلام: سفر روحانی به نیویورک هیچ دستاوردی جهت کشور عزیزمان ایران نداشت

عبارات مهم : ایران

زیبا کلام به یورونیوز گفت که «موفقیت واقعی جهت کشور عزیزمان ایران زمانی اتفاق می افتاد که آقای روحانی می توانست افکار عمومی آمریکا را علیه آقای ترامپ برانگیزد و در نتیجه صداهای بیشتری در سنا و کنگره آمریکا بلند شوند و در مطبوعات آمریکا با برنامه های ترامپ علیه کشور عزیزمان ایران مخالفت کنند ولی متاسفانه روحانی نتوانست هیچ یخی را آب بکند و شاهد بودیم که هنگامی که او می خواست به نیویورک برود دلار ۱۷ هزار تومان بود و هنگامی که برگشت دلار رسیده بود به ۲۰ هزار تومان.»

به گزارش سرپوش، حسن روحانی، مدیر جمهوری کشور عزیزمان ایران در هفتاد و سومین نشست هر سال مجمع عمومی شرکت ملل متحد در حالی صحبت کرد و آمریکا را به بازگشت به برجام و میز مذاکره دعوت کرد که دونالد ترامپ ساعاتی پیش در همین نشست کشورهای دیگر را به همراهی با تحریم ها علیه کشور عزیزمان ایران و منزوی کردن این کشور دعوت کرده بود.

صحبت روحانی خوب بود ولی دستاورد عملی نداشت

سفر روحانی به نیویورک هیچ دستاوردی جهت کشور عزیزمان ایران نداشت / زیباکلام

صادق زیباکلام در مصاحبه با یورونیوز هر چند از صحبت حسن روحانی استقبال کرد ولی گفت که دستاوردی در عمل جهت کشور عزیزمان ایران نداشته هست. این استاد دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: «در مقایسه با آقای احمدی نژاد یقینا واکنش‌ها آقای روحانی در شرکت ملل خیلی سنجیده تر، معقول تر و اصولی تر بود. البته به اندازه کافی، آقای ترامپ دارای مخالفین عدیده در افکار عمومی است که ناشی از نگاه نژاد پرستانه و تبعیض آمیز او به مکزیکی ها، عرب ها و مسلمان ها است و نگاه بسیار پایینی که نسبت به زنان و سیاه پوسان دارد، همچنین لجاجت و سرسختی که نسبت به روند جهانی شدن نشان می دهد و عقبگردی که نسبت به گذشته می کند همه باعث می شود که اروپایی نسبت به او خیلی منتقد بوده و نگاه منفی داشته باشند و از این جهات آقای روحانی خیلی پیروزی راحت و آسانی نسبت به آقای ترامپ به دست آورد ولی این یک پیروزی سمبلیک علیه ترامپ بود که هیچ معنا و مفهوم عملی در حقیقت نداشت.»

به گفته او «اروپایی ها قبل از رفتن آقای روحانی به نیویورک، همچنان اعتقاد به برجام بودند و در شواری امنیت هم مقامات فرانسه و انگلیس همین را گفتند و این مساله هم هیچ دستاوردی جهت روحانی نداشت. ما زمانی می توانیم بگوییم آقای روحانی موفق بوده و توانسته دستاوردی داشته باشد که اجرایی شدن و عملی شدن تحریم ها جهت آقای ترامپ سخت تر می شد. یعنی مقاومت های بیشتری علیه تحریم ها و ایستادگی های بیشتری علیه ترامپ می شد و آقای روحانی می توانست در افکار عمومی آمریکایی ها و همچنین اروپایی ها یک مقداری رسوخ و نفوذ کند و کار را جهت ترامپ سخت بکند کاری که آقای روحانی نتوانست.»

زیبا کلام به یورونیوز گفت که «موفقیت واقعی جهت کشور عزیزمان ایران زمانی اتفاق می افتاد که آقای روحانی می توانست افکار عمومی آمریکا را علیه آقای ترامپ برانگیزد و

در حاشیه مجمع عمومی شرکت ملل بیانیه ۱۲ بندی نشست وزرای خارجه کشور عزیزمان ایران و ۱+۴ در نیویورک منتشر شد که حاضران بر تعهد خود جهت تضمین کانال های پرداخت با کشور عزیزمان ایران و استمرار صادرات نفت و میعانات گازی، محصولات نفتی و پتروشیمی تأکید کردند و فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مقر شرکت ملل گفت که شرکت های اروپایی و دیگر شرکت های کشورهای امضا کننده برجام می توانند ارتباط بانکی و تجاری خود با کشور عزیزمان ایران را حفظ کنند و اتحادیه اروپا متعهد خواهد شد تا بااهمیت ترین منبع درآمد کشور عزیزمان ایران نفت به فروش برسد.

صادق زیباکلام ولی به یورونیوز گفت: «موفقیت واقعی جهت کشور عزیزمان ایران زمانی اتفاق می افتاد که آقای روحانی می توانست افکار عمومی آمریکا را علیه آقای ترامپ برانگیزد و در نتیجه صداهای بیشتری در سنا و کنگره بلند شوند و در مطبوعات آمریکا با برنامه های ترامپ علیه کشور عزیزمان ایران مخالفت کنند ولی متاسفانه روحانی نتوانست هیچ یخی را آب بکند و شاهد بودیم که هنگامی که او می خواست به نیویورک برود دلار ۱۷ هزار تومان بود و هنگامی که برگشت دلار رسیده بود به ۲۰ هزار تومان.”

با شروع تحریم ها در ۱۳ آبان ماه چه در انتظار کشور عزیزمان ایران است؟

او در پاسخ به این پرسش که با توجه به این شرایط، اقتصاد کشور عزیزمان ایران به چه سمتی می رود و با شروع تحریم ها در ۱۳ آبان ماه چه در انتظار کشور عزیزمان ایران است گفت: «چه کسی فکر می کرد که دلار هفته اول مهر ۱۳۹۷ بشود ۲۰ هزار تومان؟ ۶ ماه پیش حتی تصور اینکه دلار بالای ۱۰ هزار تومان برود هم غیرممکن بود ولی رفت بالای ۱۵ هزار تومان و از ۲۰ هزار تومان هم عبور می کند و من فکر می کنم اقتصاد ما دچار سقوط آزاد شده است و به جایی می رسد که به لحاظ عملی دیگر جایی جهت زیاد کردن دلار باقی نماند که این نقطه، ۱۳ آبان خواهد بود. یعنی سقوط آزاد همچنان ادامه خواهد داشت مثل یک بهمن که راه افتاده و همچنان جلو می رود ولی نقطه پیچش آن بعد از ۱۳ آبان و شروع تحریم ها خواهد بود.»

سفر روحانی به نیویورک هیچ دستاوردی جهت کشور عزیزمان ایران نداشت / زیباکلام

دونالد ترامپ، مدیر جمهوری آمریکا در ماه مه خروج کشورش از توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ میلادی را اعلام کرد و از بازگشت دور جدیدی از تحریم ها علیه پایتخت کشور عزیزمان ایران خبر داد. مرحله اول این تحریم ها ۱۵مرداد در دستور کار قرار داده شد و قرار است دور دوم آن از ۱۳ آبان اجرا شود.

«همه منتظر ۱۳ آبان هستند. حتی دولت کشور عزیزمان ایران هم منتظر ۱۳ آبان است»

زیبا کلام به یورونیوز گفت که «موفقیت واقعی جهت کشور عزیزمان ایران زمانی اتفاق می افتاد که آقای روحانی می توانست افکار عمومی آمریکا را علیه آقای ترامپ برانگیزد و

صادق زیباکلام در مصاحبه با یورنیوز گفت: «با شروع تحریم ها، واقعیت ها خود را نشان خواهند داد و با واقعیت ها مواجه خواهیم شد. حکومت باید خیلی جدی به این فکر بیفتد که با شروع تحریم ها به چه کسانی می توانیم نفت بفروشیم و پول را چگونه برگردانیم. الان نمی شود چون همه منتظر ۱۳ آبان هستند. حتی دولت کشور عزیزمان ایران هم منتظر ۱۳ آبان است که ببیند هندی ها چه می کنند چقدر نفت از ما می خرند یا نمی خرند. ایضا ژاپنی ها و کره ای ها و من فکر می کنم ۱۳ آبان را که بگذریم یک مقداری ثبات پیدا می شود.»

به گفته او «بلاتکلیفی نقش مهم و مخربی در اوضاع فعلی اقتصادی در کشور عزیزمان ایران بازی می کند. همه فکر می کنند ۱۳ آبان چه اتفاقی خواهد افتاد بنابراین تلاش می کنند آرد و روغن و .. بخرند، چند صد یا هزار دلار یا چند سکه در منزل داشته باشند. منتهی هنگامی که این سیل بیاید و برود یک جور ثبات پیدا می شود. سیلی است که راه افتاده یا بهمنی که همین طور جلو می رود و همه چیز را با خود می کند و می برد ولی جایی که متوقف می شود ۱۳ آبان است.»

سفر روحانی به نیویورک هیچ دستاوردی جهت کشور عزیزمان ایران نداشت / زیباکلام

صادق زیباکلام اعتقاد است که وظیفه یکسری چیزها بعد از ۱۳ آبان مشخص می شود به عنوان نمونه این فرمولی که اروپایی ها دارند بعد از ۱۳ آبان خود را نشان می دهد که چقدر کارایی دارد در عمل یا در حد تئوری است وآیا اروپایی توانسته اند طنابی داخل چاه بیندازند جهت بیرون آوردن جمهوری اسلامی یا باید از آنها هم دل کند و به هیچ کجا نرسیده.»

استاد دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به نقش و انفعال دولت در برابر اوضاع فعلی اقتصادی و رکورد بی سابقه قیمت دلار در کشور عزیزمان ایران گفت: «دولت عملا تسلیم شده است و این تسلیم شدن زیاد از بابت این است که نیرو و بهمنی که به راه افتاده خیلی نیرومند هست، اینقدر اعتبار اش نیرومند است که دولت نمی تواند حریف اش شود. من فکر می کنم زمانی دولت می تواند برنامه ای بریزد که سقوط به انتهای خود رسیده باشد. چون اینقدر نیرو زیاد است که نظام هم نمی تواند جلوی آن را بگیرد.»

واژه های کلیدی: ایران | آمریکا | تحریم ها | آمریکایی | آقای ترامپ | حسن روحانی | دونالد ترامپ | برنامه های ترامپ

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه